niedziela, 23 października 2016

Efekty terapii - Zobaczyć świat - Klaudia Nowak.



"Witajcie. Od czasu, gdy pisałam tamtego posta minęło sporo czasu.
http://nadziejadlaciebie.blogspot.com/2016/07/jestem-klaudia-i-mam-prawie-21-lat.html

Jestem już po 6 podaniach komórek macierzystych. Efekty są, jak wspominałam już wtedy.
Na przykład wychodziłam od moich dziadków z domu, oczywiście było już mroczno. Przed sobą widziałam coś jaśniejszego. Okazało się, że to słupek od płotu. Inną rzeczą są letnie promienie słoneczne.
Kiedyś mogłam spokojnie leżeć na leżaku i patrzeć w górę i nie przeszkadzały mi one w ogóle. Teraz takie leżenie już nie wchodzi w grę. Słońce razi.
Idąc drogą otoczoną drzewami widzę je po bokach. To znaczy widzę, że coś tam jest.
Dzisiaj byłam na koncercie, na którym grała moja kuzynka. Patrzę ja się tak przed siebie i widzę, że coś tam się rusza. Zapytałam moją mamcię co tam jest, czy może jakiś telewizor? Okazało się, że to dyrygent się przemieszczał po scenie.
Co do samych podań, narazie mamy przerwę, ale będzie ich jeszcze ok. 6. "

Jak można pomóc Klaudii ?

Każda konsultacja u specjalisty, niezbędne badania i leki niosą za sobą ogromne koszty. Jeżeli zdecydują się państwo na udzielenie wsparcia, wpłaty prosimy kierować na konto fundacji

89 8944 0003 0000 2088 2000 0010 z dopiskiem Klaudia Nowak numer subkonta 145/N Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym „SŁONECZKO” 77-400 Złotów, Stawnica 33A

http://fundacja-sloneczko.pl/frame/pokaz_opis.php?ida=145/N


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz