niedziela, 30 października 2016

Witraże Yalpina.

Nazywam się Robert Łyczak mam 47 lat , a swoje prace tworzę
pod pseudonimem Yalpin Solo.
Z różnych względów straciłem możliwość wykonywania swojego zawodu, a nawet wykonywania jakiejkolwiek pracy wymagającej mobilności i wyjścia do świata :D Stworzyłem więc swój maleńki świat, z zajęciem które kocham i wirtualnymi znajomymi i przyjaciółmi, z którego ruszam się rzadko, ale z którego wypuszczam w świat moje witrażyki :)
Zacząłem zaledwie 5 miesięcy temu, ucząc się wszystkiego na własnych błędach, ale stało się to moja pasją i wierzę, że może być także moim zawodem. Szukam swojej szansy  i ludzi, którzy pomogą mi uczynić z tego co robię sposobu na sfinansowanie mojego "małego świata".

A to kilka prac z mojego skromnego jeszcze dorobku.


Wszystkie moje prace można obejrzeć:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz