środa, 20 października 2021

Zapachy stworzone z miłością do natury i szczyptą magii.


Pamiętam cudowne wspomnienie z dzieciństwa, kiedy w wakacje z moją ukochaną babcią na wsi zbierałyśmy w ogrodzie maliny do emaliowanego kubeczka, a potem szłyśmy razem na łąkę.
Babcia opowiadała mi o łąkowych kwiatach i wspólnie je zbierałyśmy. Dla mnie to była fajna zabawa, bo potem karmiłam nimi króliki. Jednak w tamtej chwili na mojej ,,Malinowej łące" (tak nazywałam te miejsce) pokochałam zielarstwo. Babcia mi mówiła, że zioła to magiczne kwiaty, bo wzrosną nawet na jednej grudce ziemi i dlatego mają taką moc uleczania.





Stosuje zioła od wielu lat, praktycznie nie choruje, robię nalewki, soki, pije herbaty ziołowe, a kilka lat temu odkryłam aromaterapie. Miałam marzenie, żeby otworzyć herbaciarnie zielarką, gdzie będzie można napić się mojej nalewki z czarnego bzu i zjeść ciastko z pokrzywy. Życie, zweryfikowało te moje marzenia. Może i lepiej, bo pojawiło się one w zupełnie innej formie.
Dziś oficjalnie chciałabym Was zaprosić do mojego sklepu @maliniwalaka. Znajdziecie malutkie, piękne woski rzepakowe, olejki eteryczne i świeczki aromaterapeutyczne które przygotowałam na podstawie starych przepisów aromaterapeutycznych i tych od mojej babci. Zioła to najwspanialsze rośliny jakie stworzyła dla nas natura, więc chce Wam dać ich moc w nowym pięknym wydaniu.
Będę zaszczycona Waszą obecnością 🤗
Magda

https://www.facebook.com/Malinowalaka/













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz