wtorek, 21 marca 2017

Jestem Źródłem - Ty Jesteś Źródłem.



Bądź źródłem tego, co wybrałbyś dla drugiego. Kieruj się tą dewizą: Jestem źródłem. Jeśli pragniesz w życiu więcej magii, wnieś do niego więcej magii. Jeśli chcesz więcej miłości, wnieś więcej miłości. Jeśli chcesz więcej radości, wnieś więcej radości. Bądź dla innych źródłem tego, czego pragnąłbyś doznawać we własnym życiu. Jeśli chcesz więcej pieniędzy, wnieś więcej pieniędzy w życie drugiego. Czegokolwiek byś życzył sobie… Jeśli pragniesz więcej współczucia w życiu… Jeśli pragniesz więcej mądrości, bądź źródłem mądrości dla kogo innego. Jeśli pragniesz więcej cierpliwości, więcej zrozumienia, więcej życzliwości, więcej seksu… chodzi o to, że to działa. To działa. I dzięki temu oraz swojemu byciu, byciu tym, kim w istocie jesteś, sprowadzisz na siebie doświadczenie godziwego zarobkowania właściwie z dnia na dzień. I świat obsypie Cię tymi wszystkimi nagrodami, po które nadaremnie sięgałeś przez tyle lat. Pozwól więc, aby Twoje działanie wynikało z bycia. Bądź szczęśliwy, bądź zasobny, bądź mądry, bądź twórczy, bądź przywódcą, bądź prawdziwym sobą, w każdej chwili swego życia. Kieruj się tym, niech twoje działanie to odzwierciedla. A znajdziesz nie tylko sposób na godne zarabianie na życie, odnajdziesz swoje życie. 

Neale Donald Wlasch, O obfitości i godziwym zarobkowaniu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz