niedziela, 31 maja 2015

Jestem Życiem jednością i każdy jego element mnie kocha i wspiera.

Jestem Życiem jednością i każdy jego element mnie kocha i wspiera. Idąc dalej, sam zapewniam sobie spokój umysłu i radość z życia w każdym wieku. Każdy dzień jest inny i przynosi odmienne przyjemności. Jestem aktywnym uczestnikiem tego, co się dzieje w świecie. Jestem pełnym entuzjazmu studentem z intensywnym pragnieniem nauki. Doskonale dbam o swoje ciało. Wybieram myśli, które czynią mnie szczęśliwym. Mam silny duchowy związek ze światem, co z kolei podtrzymuje mnie na duchu przez cały czas. Nie jestem żadnym ze swoich rodziców i nie mam zamiaru zestarzeć się bądź umrzeć tak, jak oni to zrobili. Jestem unikalna istotą i wybieram dla siebie spełnione życie aż do ostatniego dnia, jaki przyjdzie mi spędzić na tej planecie. Jestem w stanie spokoju z życiem i miłością całego swego Życia. To jest prawda mego jestestwa i ja ją akceptuję. Wszystko jest w porządku w moim życiu.

Louise L. Hay, Pokochaj swoje życie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz