piątek, 19 października 2012

Afirmacje ogólne-dla wszystkich.


Tekst zawiera formę żeńską, jednak Panowie, nie będą mieć kłopotu z formą męską ;)

Zaczyna się pozytywny dzień!

Jestem pozytywnie nastawiona, czuję się wspaniale!
Cieszę się z osiągania swoich celów.
Osiągam każdy cel w życiu.
Mam nieograniczone możliwości.
Jestem niepowtarzalna, wyjątkowa i fantastyczna.
Jestem zdrowa i przebojowa.
Mam nieograniczone możliwości.
Wszystko jest możliwe.
Działam stale i konsekwentnie aby osiągnąć swój cel.
Moje cele są zgodne z prawami wszechświata i zasadami poszanowania wolnej woli innych.
Pozytywne myśli w moim umyśle powielają się i zamieniają w rzeczywistość.
Wszystko jest trwałe co zbudowane na sprawiedliwości.
Odnoszę sukces przyciągając do siebie siły, energie i współpracę innych.
Pomagam innym – inni pomagają mnie.
Kocham wszystkich ludzi.
Jestem odpowiedzialną kobietą sukcesu.
Zajmuję się wyłącznie rzeczami pozytywnymi i przynoszącymi sukces.
Jestem zdrowa, jestem pozytywnie nastawiona, czuję się wspaniale!
We wszystkim co myślę, mówię i robię odnoszę sukces w pozytywny sposób.
Dziś otrzymam wspaniałą niespodziankę!
Każdego dnia powodzi mi się coraz lepiej i lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz