niedziela, 31 lipca 2022

Cele są jak magnes - przyciągną rzeczy potrzebne do ich zrealizowania.

 


Do grupy zapraszam wszystkie osoby i firmy, które chciałby się wymieniać towarami i usługami.
Na zasadzie np. ja upiekę Ci ciasto, a Ty obetniesz mi włosy. Ja popilnuję Ci dziecka, Ty wyprowadzisz mi psa. Ja naprawię Ci auto, Ty pomalujesz mi mieszkanie. Ja pomogę Ci w matmie, Ty podszkolisz mnie z angielskiego itd... Każdy z każdym może się umówić, tak, żeby obie strony były zadowolone.
https://www.facebook.com/groups/5775048632507809

Mile widziane są osoby, które kochają zwierzęta - ja pomagam w Polskiej Organizacji Pomocy Zwierzętom. Dziewczyny ratują zwierzęta - Przeprowadzamy interwencje, pomagamy , ratujemy, karmimy, leczymy, radzimy. Oddajemy do adopcji.
Poszukujemy :
- domów tymczasowych dla psów i kotów - gdzie karmę i opiekę weterynaryjną zapewnia POPZ,
- kojców dla szczeniąt i kotów. Także zabawki dla zwierząt, miseczki, ręczniki i koce.
- wolontariuszy do pomocy w przytulisku w Lubięcinie,
- fantów, bonów i voucherów na nasze bazarki, które trwają cały rok
Fanty, to wszystko co można spieniężyć - książki, ubrania, gadżety, małe meble, rowery, szkło, kosmetyki, biżuteria , gry, zabawki, naczynia, sprzęt AGD, domowe wypieki i przetwory itd.
Nie muszą to być rzeczy nowe, mogą też być używane, ale w dobrym stanie.
Wszystkie osoby chętne do pomocy proszone są o zostawianie swoich ofert, albo napisanie do mnie na
agnieszkajolanta@wp.pl

Działamy na terenie Nowej Soli i okolic.
Osoby spoza naszego terenu również mogą się dołączać jeśli ich usługami można się wymienić online.
Wyszukujmy też osoby, które są samotne i można byłoby im pomóc razem w jakikolwiek sposób.
Wszelkie pomysły, inicjatywy bardzo mile widziane.

Zacznę od siebie :
- mogę Ci pomóc w księgowości, kadrach i ZUS,
- pomogę Ci napisać pismo urzędowe, pozew o rozwód, alimenty itp,
- nauczę Cię języka francuskiego od podstaw.



Jeśli jesteś z mojej okolicy to :
Mój mąż Mariusz może naprawić Twój samochód.
 
Wszystko może odbyć się w formie pieniężnej jeśli taka forma Ci odpowiada, to nam jak najbardziej, Normalne jest to, że za pracę należy się wynagrodzenie.
Jednak jeśli Twoja kondycja finansowa jest chwilowo gorsza możemy się wymienić na Twój produkt lub Twoją usługę.
Pisz śmiało - razem ustalimy najlepszą formę realizacji.
Życzę nam Wszystkim ciepła, zdrowia, miłości, radości, światła, dobrych, pomocnych ludzi wokół nas zawsze.
Dobrego dziś, jutro, zawsze - TERAZ.
Niech się dzieje dla nas Wszystkich Zawsze tylko to co Najlepsze.

Pozdrawiam
Agnieszka
Tel.530 355 477

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz