piątek, 20 listopada 2020

Łukasz zaprasza do świata filcu.


 Zapraszam Cię do świata filcu. Spotkasz tu wiele różnych produktów mojej pasji, uczuć przetkanych na części garderoby, pomysłów urodzonych w mojej głowie, które zapragnęły wyrazić się w żywych i ciepłych kolorach.


Choć na początku traktowałam to tylko jako hobby, wkrótce rozrosło się do rozmiarów, które sami możecie tu zobaczyć.

Ponieważ sprawia mi ogromną przyjemność spędzanie godzin przy filcu, moherze i wełnie, przeplatanie wzorów włokniem jedwabiu, boucle czy włóczki fantazyjnej, postanowiłam podzielić się moimi pracami ze światem.

Może znajdziesz tu coś dla siebie? Prezent lub po prostu spełnienie zachcianki?
Może masz w głowie własny wzorzec, ulubioną kolorystykę lub ukochany obrazek?


Możesz wybrać coś dla siebie z gotowych rękodzieł lub mogę dla Ciebie wykonać spersonalizowany produkt wedle Twojego gustu, upodobań czy jakichkolwiek sugestii.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, czekam na Twoją wiadomość z ciepłym uśmiechem.

Wszystkie rzeczy są wykonane ręcznie z dużą ilością miłości i czułości oraz pełnym profesjonalizmem!



https://www.vinted.pl/member/5921328-ciuchyswiatfilcu
 
 
lukaszslaczka@gmail.com


  Tel.578 613 023


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz