czwartek, 23 lipca 2020

Pyszne miody z własnej pasieki z Namysłowa od Anity i Jej męża.

 🍀Witam..mam pyszne miody wieloodmianowe z własnej pasieki...mieszkam w Namysłowie🏵 Tegoroczne są już rzepakowy 32zł, wielokwiatowy 32zł, akacjowy 37zł.🌺🐝🌺🐝
Mam też miód lipowy37zł, gryczany 40zł i miód z facelii 40zł🐝🍀🍀🍀

Tel.795 822 656


Pasieka jest prowadzona przez teścia od 40 lat.
Mąż pasiekę przejął po ojcu i od około 15 lat zajmujemy się razem prowadzeniem pasieki..
Mąż wywozi pszczoły w różne miejsca w Polsce - w okolice Karpacza, Zielonej Góry, Jeleniej Góry oraz w okolice Świętoszowa na wrzosowiska.

Dzięki temu uzyskujemy kilka gatunków miodu, pyłek kwiatowy, propolis i wosk pszczeli.
 Serdecznie zapraszamy do zakupu :)

Mój profil na FB

https://www.facebook.com/anita.swierczynska

Tel. 795 822 656

UWAGA !

Wysyłamy nasze miody i inne produkty za granicę :)


Mam już miód ze spadzi iglastej 50 zł z rejonów Karpacza o który często pytacie🐝🍀🌼 mam też świeży pyłek kwiatowy i propolis🐝🌻



Tel. 795 822 656

Pyszny smak - jak nalewka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz